~~ Welkom op de weblog van Natuurgetrouw ~~


Deze weblog is ‘opgezet’ nadat ik gestart ben met de
opleiding ‘Vakbekwaam Basis Preparateur’
in september 2009 te Schaarsbergen.

Hieronder wil ik U op de hoogte houden over het verloop van de opleiding.



zondag 10 juli 2011

Opleiding VBP - Tweede jaar - Lesdag 40 / Examen

2 Juli 2011

Helaas! de inspanningen van de laatste 2 jaar waren NET niet genoeg om het diploma te halen.

Een 5.9 was mijn eindcijfer. Een 6.0 is nodig....

Dit cijfer is het gemiddelde van de beoordeling van de 6 ingeleverde dieren (deel B) en het cijfer wat we vandaag voor het opzetten van de Kauw kregen. (deel A). Dit laatste telt 2 x.

Ik had voor zowel deel A als  B een 5.9 dus net niet voldoende.
Er is nog een mogelijkheid voor een herexamen over 2 weken. Dan wil ik nogmaals een Kauw gaan opzetten en probeer het dan alsnog te halen.

Er waren nog 5 andere mensen gezakt maar gelukkig waren er ook geslaagden:

Arianne, Benjamin, Jacqueline, Henk, Nigel, Sharon, Teus, Tom
                                        
                                     Gefeliciteerd!

Hieronder wat foto's van vandaag; Het was een mooi gezicht al die preparaten bij elkaar te zien staan.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten