~~ Welkom op de weblog van Natuurgetrouw ~~


Deze weblog is ‘opgezet’ nadat ik gestart ben met de
opleiding ‘Vakbekwaam Basis Preparateur’
in september 2009 te Schaarsbergen.

Hieronder wil ik U op de hoogte houden over het verloop van de opleiding.



vrijdag 27 mei 2011

Opleiding VBP - Tweede jaar - Lesdag 37

21 Mei 2011

Zaterdag weer naar Schaarsbergen. Een 'vrije' les vandaag. Ruud Simons begeleidde ons nog een keer en had het er behoorlijk druk mee.
Nu iedereen met een ander dier bezig is zijn er ook veel meer vragen.

Hier een aantal foto´s van de dieren waar vandaag mee werd begonnen:

Big van Wild Zwijn










Roodborst
Zeekoet


























Kuiken Struisvogel

Blauwe Reiger

Leeuwerik

































Zelf ben ik momenteel met 3 dieren bezig: Thuis met de Ransuil van eerdere lessen, de Beverrat heb ik vandaag meegenomen om verder schoon te maken met de borstelmachine.

Ook de Buizerd vandaag meegebracht. Die was inmiddels gelooid en vanmiddag heb ik de nek aan het kunstlichaam gemaakt en de ogen geplaatst.


















Ook deze week dus weer het een en ander aan huiswerk te doen. De tijd begint te dringen, we hebben a.s zaterdag nog 1 gewone les. 3 weken later nog 1 ochtendje om de laatste afwerkingen te doen, 's middags beginnen we dan met het villen van de Kauw/Kraai voor het examen en 2 weken later is het examen....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten